Find medarbejder
Organisationsbestyrelsen har det overordnede ansvar for boligselskabets drift. Bestyrelsens medlemmer vælges af repræsentantskabet.
Økonomiafdelingen tager sig bl.a. af følgende opgaver: - Budgetter og regnskaber - Huslejeopkrævninger - Flytteafregninger
Udlejningen tager sig bl.a. af følgende opgaver: - Udarbejdelse af lejekontrakter - Behandling af boligtilbud/opsigelser - Besvarelse af ventelistespørgsmål
Teknisk afdeling tager sig bl.a. af følgende opgaver: - Ind- og fraflytningssyn - Drift- og vedligeholdelsesopgaver - Diverse tilladelser
Afdelingen tager sig af nybyggeri samt renoveringssager. Desuden udarbejder de renoveringsstrategier ud fra granskningsrapporter.
IT afdelingen har bl.a. ansvaret for: - Hjemmesiden - Internt udstyr som telefoner, computere og Ipads - telefonsystem, boligprogram mm.
Her udarbejdes nyheder til hjemmesiden, sociale medier og andet skriftligt materiale.
Viceværterne tager sig bl.a. af mindre reparationer i boligerne, indflytningssyn og grønne arealer.
Grøn Drift ordner de grønne arealer samt klipper hække i de afdelinger, som har indgået en aftale.
Genveje
Bo alment
Læs mere om hvad det vil sige at bo alment til leje
VAB's vedtægter
Her har du mulighed for at læse vores vedtægter